Rozbal si nás...

úterý 17. ledna 2017

Rozbal si nás... aneb Rozbalovačka No. 1


Mám tu pro vás slíbený článek. Jedná se o první letošní rozbalovačku. Hurá - Stop Stav se nekoná.
Jsou to dva balíčky a celkem tři knížky

Ty první dvě byly zmíněné v mých loňských tipech
A které to jsou? 

Obě krásky se ukrývaly v této bublinkové obálce
Na tyto kousky jsem opravdu hodně zvědavá, takže jsem neváhala a pořídila jsem si je. Snad nebudou muset na otevření čekat rok... :-) 

Žena s červeným zápisníkem
Horečka nad ránem

Sice tenoučké, ale krásné. 
Přeci to, že jsou tenké, ještě neznamená, že by se nepočítaly? A příběh může třeba zaujmout daleko víc, než nějaká 500 stránková bichlička. :-)
Já si držím všechny palce, že se k nim brzy dostanu. Škoda, že ve výzvě na Databázi knih, není třeba téma, kniha s barvou v názvu.. :-D Cháchá!

Druhý balíček obsahoval knížku, po které pokukuji již dlouho, ale nikterak zarputile. 
Ale na Databázi knih mě v bazaru oslovil uživatel, že si všiml, že mám knihu v kategorii "Chci si koupit" a že by mi ji rád nabídl, a tak jsem neodmítla.
Nebudu to natahovat, kniha přišla krásně zabalená v barevném papíře a pak byla ještě zabalená v několika vrstvách fólie. 


Již můžete knihu poznat :)


Dalajlamova kočka - David Michie

Anotace: Maličkého kotěte, kterému hrozí nešťastný osud, se ujme samotný dalajlama. Kočička líčí svůj každodenní život v jeho těsné blízkosti. Stává se svědkem rozhovorů mezi dalajlamou a jeho hosty. Postupně poznává, v čem spočívá štěstí, a jak ho na cestě životem najít, což není pro žádnou živou bytost snadné.
V laskavém příběhu často nechybějí humorné situace, kočka se tře o nohy hollywoodských hvězd a dělí se s námi o poznání, které získává v klášteře buddhistických mnichů. Dalajlamova kočka je zábavný a čtivý román. Dozvíme se v něm i to, jak by asi dalajlama reagoval, kdyby dostal jako dárek mrtvou myš. A také, proč zrovna kočičí oči nejlépe vidí lidské slabosti i krásu.
„Chci, aby i díky této knize lidé dospěli k tomu, že nejdůležitější je láska v různých podobách. Šťastní jste, když se staráte o druhé a dáváte jim lásku. To je jedna z nejúčinnějších cest ke štěstí,“ říká o Dalajlámově kočce její autor David Michie.
Knížka mi přijde zajímavá, tak uvidím kdy se do ní pustím. Kniha zatím nepatří mezi ty, po kterých bych chtěla co nevidět skočit a začíst se do nich. Ale třeba na ni "brzy" přijde ta pravá chvíle. Uvidím...

Četly jste tuto knihu? Nebo některou ze zmíněných? A pokud ano, jak se vám líbila? Či se na nektour z nich chystáte? Těším se na vaše komentáře a přeji krásný večer.

Vaše Mermaidka

Publikováno dne: úterý 17.ledna/2017 v 17:00

16 komentářů:

  1. Krásné přírůstky, ač pro mě dosud neznámé :-) Přeji hezké brzké čtení :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Na první dvě se opravdu těším, tak uvidím, jak se mi budou líbit :)

      Vymazat
  2. Moc pěkné přírůstky! :) Krásné čtení přeji! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky knihy neznám, ale snad se ti budou líbit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že jsem se do nich měla rovnou i pustit, abych mohla podat hlášení :))

      Vymazat
  4. To jsou nádherné novinky, přeji, ať se líbí a budu se těšit na dojmy! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné kousky a souhlasím s tím, že je úplně jedno jak je knížka tlustá nebo tenká. :) Ale je pravda, že většina těch mých je spíš baculatejších. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, podle mě záleží na tom, jak kniha zaujme a ne na tloušťce...

      Vymazat
  6. Pěkné kousky :) Ať se líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné kousky :) Na Dalajlámovu kočku se také chystám :) Hezké čtení a těším se na recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha, tak přece jenom ji někdo zná (alespoň tím), že se na ni chystá.
      Děkuji a krásný zbytek víkendu.

      Vymazat
  8. Hezké kousky! :-) Ženu s červeným zápisníkem jsem zaregistrovala a budu se těšit na dojmy. ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš čas strávený u článku a za komentář. :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS