ROZBALOVAČKA NO.5

středa 12. dubna 2017

Ahoj Všem!

Tak a je to tady! Aprílové počasí klasicky nezklamalo a po pár krásných dnech tu máme ty deštivé a předzvěst ošklivého velikonočního víkendu. Tak si nebudeme kazit náladu počasím a těšme se na slunné jaro. 

A o čem bude dnešní kraťoučký článek? Ráda bych se pochlubila balíčkem, který mi dnes dorazil. Nakonec jsem ani já neodolala a koupila jsem si knížku v podobě březnové novinky
Manželé odvedle

Knihu jsem si pořídila na FB - bazaru. 


Krásně zabaleno - jak od obchodníka :-)
Modrá kráska :)
Na knihu jsem opravdu hodně zvědavá, takže jsem se rozhodla, že se do ní rovnou pustím, jelikož jsem dočetla rozečtenou knihu. Je to jeden z mých prvních knih v podobě "thrilleru", tak o to víc si pokládám otázku, jak mě osloví. 
Předpokládám, že není potřeba znovu opakovat o čem Manželé odvedle jsou, jelikož jste se s ní jistě už seznámili. Pokud to tak ale není, zde najdete potřebné informace.

A to je pro dnešek vše, přátelé.
Přeji krásný večer,
Vaše ൬ermaidka 


Publikováno dne: středa 12.dubna/2017 v 20:45

10 komentářů:

  1. Krásný přírůstek :-) Taky mám mj. objednané Manželé odvedle, dneska očekávám, že mi pošta balíček doručí. Už tu sedím od rána jak na trní :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to Ti věřím, snad brzy přijde. A uvidíme, jak se nám bude kniha líbit. Ještě jsme se nedostala k tomu ji otevřít. Nakonec jsem měla včerejší večer filmový :-D

      Vymazat
  2. Tak to si počkám na recenzi. Třeba se pak taky rozhoupám ke koupi. Ať se kniha líbí a uvidíš, že thrillery nejsou tak špatné ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co jsem tak četla z ostatních recenzí, tak kniha určitě za přečtení stojí, tak snad to budu mít také tak :-)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. ;o) stačí někde kliknout po e-shopech a můžeš ji mít :-)
      a nebo já jí potom budu dávat dál - tak stačí si počkat :-)

      Vymazat
  4. Chystám se na ni, jen co dočtu Boj se tmy. Tak doufám, že se nám bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už začala a zatím se mi čte dobře. Tak uvidíme, snad se bude opravdu líbit.

      Vymazat
  5. Tak ať se ti kniha líbí a čtení si užiješ :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji... jsem u šesté kapitoly a čte se mi zatím dobře.

      Vymazat

Děkuji za váš čas strávený u článku a za komentář. :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS