Rozbalovačka No.3

neděle 19. února 2017

Krásnou neděli všem mým čtenářům,

konečně po týdnu nový článek!
Měla jsem pracovní týden nějak moc hektický a po večerech jsem byla tak akorát zralá do postele - vždy mě únava (a asi trochu i lenost) přemohly. 
Ani s mým únorovým čtením to není nijak valné. :( Asi jsem měla špatnou ruku na volbu knihy, ne a ne se začíst a přehoupnout přes stovku, (která u mě bývá taková hraniční),  pak už to většinou - pokud je dobrý příběh - jde snáze. Takže to u mě na zlom v únoru nevypadá, spíš to bude horší leden. :( Leda že by se během těch posledních (necelých) deseti dnů hodně zadařilo. 

K pointě tohoto článku:
V týdnu jsem si vyzvedla na poště balíček, který obsahoval pár nových knih. Jak jsem již předesílala v recenzi na Sirotka, koupila jsem si i onu knihu - do své knihovničky. Pořídila jsem i jeden knižní narozeninový dárek v podobě knihy: Knihovna duší.
A zbývající dvě knížky jsou do mého seznamu knih, které se chystám číst!


Pojďme se tedy podívat, co mi přišlo! :-)

Objednaný balíček dorazil z Megaknih.cz

 Knížky byly úhledně srovnané a původně zabalené v bublinkové fólii

Již zrecenzovaná kniha, kterou jsem četla v elektronickém vydání.
Ale nesmí chybět v mé knihovně :-)
Zde již knihy, které jsem si objednala ke čtení!


Přístav naděje - Nina George

Anotace: Poprvé v životě se rozhodla sama. Poprvé v životě to byla ona, kdo určil, co se má stát. Poprvé v životě se osvobodila ze závislosti na člověku, s nímž řadu let žila. Když Marianne pohltily kalné vody Seiny, cítila se vlastně šťastná, poprvé v životě opravdu šťastná. To, že ji proti její vůli jakýsi neznámý muž zachránil, její odhodlání ještě umocnilo. Když ji nechce Paříž, pojede k moři. A malovaná dlaždička, která se jí úplnou náhodou dostala do rukou, ji nasměrovala do Bretaně, až do přístavu Kerdruc. Ovšem chyba lávky!, tam ji považují za dlouho a toužebně očekávanou kuchařku. A vařit, to Marianne skutečně umí výtečně. A tak své odhodlání skoncovat se životem odloží o den, pak ještě o jeden...

Tuto knihu jsem si zvolila, proto že jsem od Niny četla její předešlou knihu Levandulový pokoj a hodně se mi líbila, za druhé mě na ni již v loňském roce nalákala Šárka (z blogu Můj knižní ráj) - její recenzi na knihu najdete zde. Takže se na knihu opravdu hodně těším. 

Druhou knihu jsem si zvolila díky tomu, že jsem ji již dlouho měla v "chci si koupit" na DTBK. A byla za hodně malý peníz, tak jsem si ji přihodila do košíku. :-) Tak jsem zvědavá, zda-li mne zaujme.

Útěk na druhý břeh - Jana Abrahámová


Anotace: Dostat se na samé dno, neznamená zůstat tam navždy. Jsou místa, kterým je lepší se vyhnout i za bílého dne. Přesto na druhém břehu řeky, kde nekontrolovatelně bují vegetace a pohybují se podivné lidské existence, najde útočiště mladá dívka Krista. Od skoku do chladné vody ji zachrání žena, která vypadá jako smrtka, ale v osudnou chvíli se stává strážným andělem. Přiměje zoufalou dívku žít dál? Pozná Krista osudovou lásku?

Takže jsem opět o další kousky doma bohatší, teď jenom vědět, kdy je zhltnu :)

Znáte tyto knihy? Nebo jsem vás na ně teprve nalákala? A taky stále pořizujete nové kousky, i přesto, že jste chtěli mít "stop stav" v přírůstkách? :-)


Krásné odpoledne přeje,
Vaše Mermaidka


Publikováno dne: neděle 19.ledna/2017 v 15:20

15 komentářů:

  1. Pěkné kousky. Na všechny kromě té poslední se chystám. Ten útěk mě ani moc nezaujal. Ale věřím, že se ti bude líbit :) A samozřejmě budu očekávat recenze :)
    S tím nezačtením, jsme na tom podobně. U mě to pokračuje už od prosince. Asi mám také špatnou ruku, nemůžu se pořádně začíst a vážně začínám uvažovat, že dám knihám na chvíli pokoj a aspoň měsíc na žádnou nešáhnu. Ale ještě uvidím.. :D Snad ta další kniha bude lepší, pro nás obě ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, zda napíšu hodnocení na všechny mnou čtené knihy, ale moc děkuji za povzbuzení.
      S tím nezačtením - já zatím přemýšlím, že zkusím jen zvolit jinou knihu - jiné téma. Když už ani v mhd celý týden nevytáhnu knížku, tak je vážně něco špatně. :-(

      Vymazat
  2. Moc pěkné přírůstky, ze zmiňovaných jsem četla Knihovnu duší, která mě docela mile překvapila, protože první díl série se mi příliš nelíbil, jsou to ale tak hezky zpracované knihy, že bych možná chtěla mít doma taky komplet sérii (mám jen třetí díl). Sirotka neustále vyndavám a zase vracím do košíku (taky nakupuji na megaknihách) a nemůžu se rozhodnout :)
    O Přístavu naděje jsem slyšela a od autorky mě docela láká právě Levandulový pokoj, tak snad se k její tvorbě někdy dostanu. No a poslední knihu neznám, ale asi by to nebylo úplně pro mě.
    Užij si čtení, přeji, ať práce poleví, abys měla více času na čtení a měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna tu Knihovnu duší jsem nečetla - vlastně ani jednu z té série (mám ji jako dárek). Ale byla jsem na filmu té první knihy a nebylo to tak špatné. :-)
      Sirotka mohu jen doporučit, a pokud ho mají na megaknihách stále o 33% levněji než je původní cena tak bych být tebou neváhala. :-D
      Levandulový pokoj bylo moc pěkné počtení, proto jsem zvědavá na Přístav naděje.
      S tím časem a pracovním vypětím to zatím nijak dobře nevypadá, ale děkuji Ti :-)
      Také se měj krásně. M.

      Vymazat
  3. Hezké přírůstky, žádnou z nich jsem nečetla, ale Tobě přeji pěkné čtení :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné knihy :-) K Sirotčinci slečny Peregrinové bych se také jedou ráda dobrala, ale není tolik času :-) Užij si čtení a přeji další krásné balíčky plné hezkých knih ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. I Tobě, přeji samé pěkné knihy.

      Vymazat
  5. Také jsem přemýšlela, jestli mám jít do Sirtoka ješě v knižní podobě :D Když jsem ji četla jako eknihu říkala jsem si, že by ji měli číst i ostatní u nás doma a ti e-kknihy nečtou. Dobrý nápad :D

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné kousky! :) Přístav naděje bych si také ráda přečetla a to samé platí i o Sirotkovi! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Do Přístavu naděje se chci brzy pustit :)

      Vymazat
  7. Na Pristav nadeje se chystam a Sirotcinec me ted ceka treti dil :) Pekny kousky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Třetím dílem jsem udělala radost přítelkyni od brachy :)
      Na Přístav naděje jsem hodně zvědavá ;)
      Hezký den přeji k MDŽ :)

      Vymazat

Děkuji za váš čas strávený u článku a za komentář. :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS