Dorazilo!

sobota 10. prosince 2016

Ahoj všem mým čtenářům,

mám tu pro vás další článek, který jsem měla přichystaný již od úterý 6.prosince, jenže díky nenadálým okolnostem, jsem se nedostala k jeho publikování. A tak to nyní napravuji. Článek je o knižních přírůstcích, které přibyly do mé knihovny, a jenž bych si ráda dříve nebo později přečetla. Tentokrát se jedná o knihy z bazaru na databázi knih pořízené od různých uživatelů, přesto jsou dvě z nich nové! :) 

Tak se pojďte podívat spolu se mnou na to, co mi dorazilo!

Úplně nejnovější balíček jsem si vyzvedla na poště v úterý večer.


Balíček byla bublinková obálka,  která byla pečlivě zalepená izolepou. 
A ve které se ukrývala knížka zabalená do fólie. Na knížku jsem měla zálusk již delší dobu, ale až teď jsem ji ulovila. Je to tato kráska - pečlivě zabalená.

Poslední nádech - Lucy Clarkeová


Anotace: Devětadvacetiletá Eva několik měsíců po svatbě zjišťuje, že její manžel Jackson nebyl tím, kým tvrdil, že je, a uvědomuje si, že se zamilovala do muže, kterého vlastně vůbec neznala…Eva je vdaná pouhých deset měsíců, když její manžel Jackson při jednom ze svých rybářských výletů tragicky zemře. Jeho tělo však není nalezeno…
Sklíčená Eva se rozhodne vzít si dlouhou dovolenou a odhodlá se k návštěvě Jacksonovy rodiny v Tasmánii, s níž se do té doby nikdy nesetkala. Doufá, že budou truchlit společně a že se tím její zármutek zmírní. Místo toho však zjistí, že muž, kterého tak hluboce milovala, byl ve skutečnosti někým úplně jiným. 
Jacksonův otec a bratr jí postupně odhalí Jacksonovu temnou minulost i dávné události jejich rodiny. Eva s hrůzou zjišťuje, že jejich manželství bylo postaveno na podvodu. Že vše byla jedna velká lež… Dokáže jít Eva dál, nebo ji lži jejího manžela budou pronásledovat navždy?

Na tuto "temnou" knížku jsem hodně zvědavá.. :-)

V balíčku z předešlého týdne byla "kráska", o které byla řeč v mé poslední upoutávce. Musím se přiznat, nevydržela jsem a musela jsem ji mít :-) Už teď se hodně těším až ji otevřu. Byla perfektně zabalená v balícím papíru a poté opět v několika vrstvách fólie. Velice chválím. :) 


A které z těch pěti naposledy zmíněných knih se ukrývala v tomhle balení? 

Moje všechno - Katie Marshová

A tady ji máme celou ve své kráse :-)

Anotace:
V den, kdy se Hana chystá oznámit manželovi, že od něj odchází, ho najde v ložnici na podlaze, vyděšeného a neschopného se pohnout. Dostal mrtvici. A jejich život se ve vteřině změní. 
Haně nezbývá než odložit všechny své plány, aby se mohla starat o manžela, kterého byla připravená opustit. Tom nemůže chodit, není schopen základních úkonů. Po měsících vzájemného zanedbávání a partnerského odcizení nastává dlouhé období rehabilitace, během nichž má Tom čas pohlédnout na svůj život z nové perspektivy, aby ho mohl přehodnotit. Podaří se Tomovi překonat nemoc a zachránit manželství? A dokáže se Hana vzdát svých plánů na nový život a znovu se do Toma zamilovat? 
Moje všechno je debutový román, který nedáte z rukou. Rozpláče vás i rozesměje. A přiměje vás zamyslet se nad tím, co je v životě skutečně důležité.

Jako poslední tu mám knížku, která nepřišla v žádné obálce. Tuhle krasavici jsem získala při osobním předání. Chystám se na ní od té doby, co jsem dočetla její "sestu" - je to totiž druhý díl knihy "Temná hrdinka" - Večeře s vampýrem, na kterou tu najdete i mé hodnocení.

Růže podzimu - Abigail Gibbsová



Anotace: Autumn Roseová má šanci zachránit svět, který miluje. Co všechno však kvůli tomu bude muset obětovat? Autumn Roseová žije v ospalém přímořském městečku, ale hluboko pod povrchem jejího klidného života jsou pohřbena temná tajemství. Její babičku kdosi zavraždil a živá londýnská společnost, v níž vyrostla, je nyní pro Autumn jen vzdálenou vzpomínkou. A co hůř, v nové škole se jí všichni vyhýbají a posmívají – kvůli podivným vířícím znamením na kůži, která jí brání zapadnout do davu. Pak se ale ve škole objeví hezký mladík, který má na pokožce stejná znamení jako Autumn, a obrátí její svět vzhůru nohama. Autumn je mezi spolužáky náhle populární, což ale vede k nebezpečí, že někdo odhalí její tajemství. Ještě horší je však vracející se sen o dívce, kterou se chystá svést velmi temný princ... a Autumn musí přijít na to, jak ji zachránit, než bude pozdě. Další strhující příběh Temných hrdinek.

A perlička na konec. Knížku jsem si koupila a vyzvedla od velice milé a sympatické slečny. V poště na Databázi - slovo dalo slovo a my navzájem o té druhé zjistily, že píše blog o knížkách. Tímto bych ráda poděkovala Bunburistce za knížku. Snad se mi tento fantasy příběh bude líbit tak, jako ten o Violet. :-)


Krásnou adventní sobotu,
Vaše Mermaidka

Anotace knih uvedené v článku byly použity z knižního webu: Kosmas.cz

Publikováno dne: sobota 10. prosince/2016 v 12:00

2 komentáře:

  1. Ať se knížky líbí:) Moje všechno vypadá moc dobře! :) Já se ke čtení tentokrát v prosinci tolik nedostanu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji - já se k nim letos taky již nedostanu. Nemám vůbec chuť číst. Takže příští rok, ale na Moje všechno a Růže podzimu se moc těším ;)

      Vymazat

Děkuji za váš čas strávený u článku a za komentář. :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS