Právě čtu - jasná volba :-)

sobota 26. listopadu 2016

Krásný sobotní večer,

nebudu vás dlouho napínat - byla to jasná volba do čeho se začíst.
Na plné čáře totiž u mě vyhrála listopadová novinka od Liane Moriarty - TŘI PŘÁNÍ! 

Název: Tři přání 
Autor: Liane Moriarty
Originál: Three Wishes
Nakladatel: Ikar
Počet stran: 368



Anotace:
Dej si pozor na to, co si přeješ. Mohlo by se to vyplnit... Říká se „do třetice všeho dobrého a zlého“ a pro Kettlovy sestry to platí trojnásob – jsou totiž trojčata. Rozumná Lyn se pokouší ustát roli vzorné matky, starostlivé manželky a úspěšné podnikatelky, aniž by přitom přišla o rozum. Její zdánlivě méně úspěšná sestra Cat, pracující v oddělení marketingu, se snaží nepřijít o vysněné dítě a o manžela, jakého jí každá závidí, a „chudák“ Gemma ani nemá co ztratit, střídá příležitostné práce, bydlení i muže. Ale je tomu opravdu tak, jak se na pohled zdá? Co když je ve skutečnosti všechno trochu, anebo možná dokonce úplně jinak? 

Zatím jsem teprve na začátku, ale věřím, že by se mi mohla líbit. A taky díky ní splním jednu z posledních zbývajících kategorií ve čtenářské výzvě pro rok 2016.

A ještě tu mám jednu knížku, kterou bych ráda zmínila, jelikož se ji chystám otevřít v co nejbližších dnech, abych s tou "bichličkou" od Moriarty nemusela cestovat v MHD. :-)
Byla tu o ní řeč v mé první rozbalovačce a jsem na knihu hodně zvědavá a na to jaká bude. 


Název: Dárek na rozloučenou
Autor: Teresa Driscoll
Originál: Recipes for Melissa
Nakladatel: Ikar
Počet stran: 288

Anotace:

Melissa dostane v den svých pětadvacátých narozenin nezvyklý dárek – deník, který si její matka psala, když umírala na rakovinu. Kniha je plná receptů, vyprávění a rad, ale také nepříjemných faktů, o nichž Melissa doposud neměla ani potuchy. A tak zatímco se včera ještě nemohla rozhodnout, zda přijme místo v bulvárních novinách a zda se rozejde s přítelem, dnes její mysl zaměstnává vědomí, že po matce možná zdědila smrtelnou genetickou chorobu a že její otec jejím biologickým otcem vlastně být nemusí…Melancholický, ale zároveň nesmírně optimistický román, který otevřeně pojednává stejně tak o rakovině jako o lásce mezi matkou a dcerou, jež nedostaly příležitost říct si vše, co chtěly a který je vyprávěn nejen z pohledu Melissy, ale i její matky a ovdovělého otce.

To by bylo pro dnešek do rubriky "Co právě čtu" vše.
Přeji i Vám hezké čtení ať už právě čtete cokoliv.

Vaše Mermaidka


Publikováno dne: sobota 26.listopadu/2016 v 17:30

6 komentářů:

  1. Knížka vypadá lákavě, přesto jsem od Liane Moriarty četla zatím jen Manželovo tajemství, které mám doma a které se mi líbilo. Nějak mám v plánu si její knížky pořídit všechny a číst je postupně, jak je vydala, tak uvidím, kdy na ně přijde řada :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od L.M. jsem četla Manželovo tajemství, Sedmilhářky a Zamilovanou hypnotizérku - a tyto tři se mi líbily, jen ta poslední byla slabší, tak jsem zvědavá na tuto novinku. A snad se příští rok najde čas i na její prvotinu "Na co Alice zapomněla" :-)

      Vymazat
  2. Krasne cteni, Darek na rozloucenou vypada lakave:-) Tri prani mne take lakaji, protoze knihy Manzelovo tajemstvi a Sedmilharky se mi moc libily, tak i po teto knize urcite kouknu. Budu se tesit na recenze :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och, recenze.. Nějak pokulhávám s tou minulou - na knihu již dočtenou :-(

      Vymazat
  3. Skvělý výběr, obě knížky vypadají hodně lákavě :) Ani jednu jsem zatím nečetla, ale mám to brzy v plánu :) Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Přeji, ať se k nim brzy dostaneš..

      Vymazat

Děkuji za váš čas strávený u článku a za komentář. :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS