Letem - Mermaidiným světem Ⅰ.

středa 23. listopadu 2016

Jenom tak v krátkosti :)

Jak mnozí z vás mohli včera zaznamenat - nefungovaly večer služby od Googlu, což mi překazilo plán se s vámi podělit o další článek upoutávek a tipů na knihy, které mě něčím oslovily. A tak jsem místo toho četla - dočítala rozečtené..

Takže jako první krátkou zprávu pro vás mám, že jsem dočetla knihu "Chlapec na dřevěné bedně". Přiznávám, že to vůbec nebyla lehká četba. Budu se snažit co nejdříve sepsat své hodnocení, ale bude to pro mne nelehký úkol.

A v druhé řadě bych se Vám chtěla pochlubit :-) Sice někteří z vás "knihomolů" si asi řeknete, že tohle číslo není k chlubení. Ale u mě Ano!
Ve svém úvodním článku o knihách a o malém představení sebe sama uvádím, že jsem za rok 2015 přečetla devatenáct knih. Tuto bilanci jsem již úspěšně pokořila a mám za sebou 22 kousků knih - Hurááá! Já vím, na ty z vás co čtou 50 knih ročně i víc nemám, a asi ani nikdy mít nebudu... Ale já mám každopádně ze sebe ohromnou radost. Mnohem mnohem dříve, jsem byla ráda, že jsem vůbec za rok přečetla deset knih, takže chápete, že tohle číslo, které rozhodně nebude ještě konečné, mě hodně potěšilo.
Díky tomu je článek se seznamem knih za rok 2016 upraven o ty knihy, které v seznamu v době publikace nebyly :-)


Zdravím všechny knihomoly a přeji hezký večer,

Vaše Mermaidka

2 komentáře:

  1. Gratuluju k pokořenému rekordu! :D Věřím, že se jeho číslo bude neustále zvyšovat! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, mě osobně to potěšilo a samozřejmě doufám i já, že se rekord bude zvyšovat a zvyšovat:)

      Vymazat

Děkuji za váš čas strávený u článku a za komentář. :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS