Pozdrav

neděle 18. září 2016

Posílám rychlý pozdrav z dovolené...




Moji milý čtenáři,
minulý týden jsem měla takový shon, že jsem ani nestíhala sem zavítat a napsat alespoň pár řádků před dovolenou. Tudíž bych to ráda napravila, ale jen v krátkosti, neboť Wi-Fi na hotelu dost často vypadává. :(
Jakmile se vrátím z Mallorky zpět do Čech, chystám článek o dalších knihách, které mi přibyly do mé hromady. Dorazily mi v pátek před sobotním odletem, a to se svoji cestovní horečkou, jsem opravdu nestíhala vám podat info.
Dalším článkem, který chystám, by mohl být recenzí (mojí úvahou), na jednu z knížek, kterou jsem stihla ještě v Praze dočíst. Tipnete si, která ze dvou právě čtených by to mohla být? ;)

Nechám vás ještě nekolik dní napínat a pak se uvidí, zda jste tipovali správně...
P.S.: Těším se na vaše komentáře.

Zatím se mějte pěkně.
Vaše Mermaidka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš čas strávený u článku a za komentář. :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS