Rozbalovačka No.1

pondělí 12. září 2016

Moje první rozbalovačka...


Přestože mám co číst, a je toho opravdu hodně, což jste se mohli přesvědčit v mém prvním úvodním článku a také fotkou knih, které se chystám číst. Tak přesto se mi nové knihy stále kupí. Rozhodně žádný stop stav u mne neexistuje. A proto jsem se rozhodla s vámi podělit o ty kousky, které jsem si nově pořídila.
Než se však dostaneme k úplně novým kouskům, nejprve bych se ráda vrátila ke dvěma, které můžete vidět na fotce v úvodním článku - malá připomínka hromádky knih, které na mne stále čekají. :-) 

Již v době, kdy jsem uvažovala o psaní tohoto blogu mi přišel balíček objednaných knih z knižního 
e-shopu Megaknihy.cz. A zde mám pro vás foto-dokumentaci: Rozbalovačku! 




Klasiku, kterou můžete mezi těmito knihami najít, jsem si především pořídila, abych je měla doma v knihovně. Obě knihy, jak Na větrné hůrce od Emily Brontëové, tak i Pýchu a předsudek od Jane Austenové jsem četla během studia na střední škole, jako povinnou četbu. :)
Tudíž se zde k nim vracet nebudu, ale ráda bych zmínila druhé dvě, které mě upoutaly ke koupi.

První favoritkou byla kniha s názvem Dárek na rozloučenou, u které mne oslovila anotace. A druhá Deset Přání, po které jsem šáhla díky obálce, která mne velice zaujala.
A tady už pár řádků ke každé zvlášť.

Dárek na rozloučenou - Teresa Driscollová


Anotace:
 

Melissa dostane v den svých pětadvacátých narozenin nezvyklý dárek – deník, který si její matka psala, když umírala na rakovinu. Kniha je plná receptů, vyprávění a rad, ale také nepříjemných faktů, o nichž Melissa doposud neměla ani potuchy. A tak zatímco se včera ještě nemohla rozhodnout, zda přijme místo v bulvárních novinách a zda se rozejde s přítelem, dnes její mysl zaměstnává vědomí, že po matce možná zdědila smrtelnou genetickou chorobu a že její otec jejím biologickým otcem vlastně být nemusí…Melancholický, ale zároveň nesmírně optimistický román, který otevřeně pojednává stejně tak o rakovině jako o lásce mezi matkou a dcerou, jež nedostaly příležitost říct si vše, co chtěly a který je vyprávěn nejen z pohledu Melissy, ale i její matky a ovdovělého otce.


Deset přání - Katy Yaksha


…nikdy není pozdě na to, vydat se za nesplněnými sny…


Anotace:
Inspirativní román mladé autorky, jejímž životním krédem je přesvědčení, že cokoli člověk v životě ze srdce chce, toho také může dosáhnout, okouzlí svým nakažlivým optimismem a energií každého, kdo má chuť a odvahu vzít osud do svých rukou a proměnit své nejsmělejší sny a přání ve skutečnost. Stačí poslouchat své srdce a nebát se riskovat.
Příběh, utkaný z autorčiných vlastních životních zkušeností a zážitků a zpestřený hravým humorem, se odehrává střídavě v Praze, Barceloně a Římě. Na začátku románu je hlavní hrdinka, třicetiletá návrhářka a majitelka malého butiku v centru Prahy, díky nečekané události donucena podívat se pravdě do očí: její vysněný život se proměnil ve snůšku iluzí a sebeklamů. Návrhářstvím se Alice toužila živit odjakživa, ale mělo to být jinde a jinak. Miluje slunce, moře, jižní temperament a svobodu. Místo toho sotva přežívá v zastrčené pražské uličce, kde neúnavně tvoří své éterické modely, které zde ovšem nenacházejí tu správnou klientelu. Odvážné sny se časem smrskly na každodenní úmornou rutinu a čím dál víc ústupků. Její osobní i profesionální život, z něhož se vytratila veškerá energie a tvůrčí elán, jako by zcela zamrzl.
Při náhodném setkání s jedním velmi atraktivním mužem Alice doslova prozře a uvědomí si, že to, co vždycky chtěla, je na hony vzdálené tomu, co dělá a jak žije teď, a dojde jí, že se musí rozhodnout. Bud’ se bude dál jako živoucí mrtvola utápět v kompromisech, nebo sebere zbytky svých sil a elánu a vykročí znovu za svými sny. Vezme osud do svých rukou. Začne tím, že si sepíše desatero svých nejzásadnějších přání, která po dlouhou dobu ignorovala a která jí pomohou dát životu nový směr. Na začátku nemá Alice nic víc než svoji obnovenou víru, ale v srdci už jí svítá naděje, že život opravdu nemusí být kompromisem. Záleží jen na nás, jak s ním naložíme…

Toť pro dnešek vše...

Mermaidka

2 komentáře:

  1. Ahojky! Jsou to naprosto parádní kousky! Větrnou hůrku a Pýchu s předsudkem už mám doma, ale ty další dvě knížky jsem neznala a musím říct, že mě obě hoodně zaujaly! Děkuju za tipy! :)
    Bunburistka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jsem ráda, že tě zmíněné knížky zaujaly... Zatím na moje zhodnocení a čtení čekají na poličce, ale věřím, že se mi budou líbit. Jsem na ně opravdu hodně zvědavá :-))
      Mermaidka

      Vymazat

Děkuji za váš čas strávený u článku a za komentář. :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS